Co zapewniamy?

Działanie Automatycznej Recepcji SOHiS opiera się o tzw. direct booking. Jest to rozwiązanie pozwalające gościom na stworzenie i opłacenie całej rezerwacji bezpośrednio przez stronę internetową hotelu. Po zainstalowaniu Systemu Rezerwacji Internetowych (SRI) SOHiS na stronie klienta, przeprowadzamy jego synchronizację z oprogramowaniem hotelowym SOHiS. Samo oprogramowanie hotelowe SOHiS zsynchronizowane może zostać również portalami rezerwacyjnymi takimi jak np. Booking.com. Dzięki temu, goście rezerwujący pobyt mają dostęp do rzeczywistych informacji o dostępności obiektu w wybranym terminie – a właściciele obiektu nie muszą się martwić o overbooking (sprzedaż większej ilości noclegów niż liczba dostępnych w hotelu miejsc). W zależności od potrzeb klienta dobieramy także rozwiązania techniczne – kontrolę dostępu, depozytor do kluczy lub elektroniczne zamki hotelowe oraz stanowisko do generowania kart lub kiosk sprzedażowy. Możliwa jest także integracja z już posiadanymi urządzeniami.

PRZYKŁADOWA REALIZACJA

AUTOMATYCZNA RECEPCJA SOHIS

Klawiatury kontroli dostępu

Z uwagi na wielkość obiektu oraz możliwość poprowadzenia instalacji, jako główny sposób wejścia do apartamentów wybrano klawiatury kontroli dostępu. Dzięki nim apartamenty działają przez 24h / 7dni w tygodniu, a goście mogą do nich wejść z pomocą kodu dostępu, który otrzymują w wiadomości SMS.

Strona Internetowa

Z uwagi na wielkość obiektu oraz możliwość poprowadzenia instalacji, jako główny sposób wejścia do apartamentów wybrano klawiatury kontroli dostępu. Dzięki nim apartamenty działają przez 24h / 7dni w tygodniu, a goście mogą do nich wejść z pomocą kodu dostępu, który otrzymują w wiadomości SMS.

Rezerwacje

Na stronie obiektu uruchomiony został również nasz autorski System Rezerwacji Internetowych. Korzystając z niego goście w dwóch prostych krokach utworzą rezerwację z poziomu swojego telefonu. Rezerwacje opłacane są przez szybkie Przelewy 24, a kod wysyłany jest dopiero po otrzymaniu płatności. Dzięki temu właściciel ma pewność, że do obiektu będą mogły wejść tylko te osoby, które opłaciły rezerwację. Niewątpliwą zaletą direct blokingu dla właściciela jest także fakt, że pozwala on pominąć wysokie prowizje pobierane przez OTA.

Synchronizacja z Booking.com

Oczywiście nie mogło także zabraknąć synchronizacji z Booking.com umożliwiającej automatyczne przesyłanie dostępności i cenników z programu hotelowego SOHiS. Na prośbę inwestora przeprowadziliśmy konfigurację obiektu w tym serwisie oraz uruchomiliśmy płatności realizowane przez Booking.com. Ta forma opłacania rezerwacji jest wygodna dla gości, jednocześnie zdejmuje z właściciela konieczność obsługi kart płatniczych, co jest ogromną korzyścią w przypadku obiektów samoobsługowych.

Oprogramowanie Hotelowe

Właściciel otrzymał oprogramowanie hotelowe SOHiS, które pozwala mu zarządzać całym obiektem i wystawiać gościom odpowiednie dokumenty. Dzięki kompleksowemu wdrożeniu udało mu się zrealizować cel jakim było uruchomienie samoobsługowego obiektu noclegowego, który stanie się dodatkowym źródłem przychodu.

WYBRANE REALIZACJE

AUTOMATYCZNA RECEPCJA SOHIS
Dwór Dwikozy
Kiosk hotelowy i synchronizacja z zamkami Be-Tech.
Strona WWW
Hotel & Restauracja LIR
System Rezerwacji Internetowych, kontrola dostępu i depozytor kluczy.
Strona WWW
GEORGE Hotel
Samoobsługowe Stanowisko Recepcyjne i System Rezerwacji Internetowych.
Strona WWW
EURO Hotel Katowice
Zamki Be-Tech i Samoobsługowe Stanowisko Recepcyjne.
Strona WWW
Bogdanka Park
Kiosk hotelowy i System Rezerwacji Internetowych.
Strona WWW
Restauracja Retro
Kiosk hotelowy i System Rezerwacji Internetowych.
Strona WWW
Green Place
System Rezerwacji Internetowych, wejście do pokoi za pomocą kodu dostępu.
Strona WWW
Park Apartamenty Chrzanów
Depozytor kluczy i synchronizacja z Booking.com
Strona WWW
Haus Julia
System Rezerwacji Internetowych, Kontrola dostępu i depozytor kluczy.
Strona WWW
Previous
Next